Este xoves, 27 de outubro, María Rey anunciou a súa candidatura á Alcaldía de Pontevedra co proxecto político de Espazo Común, co que concorrerá ás vindeiras eleccións municipais de maio de 2023.

Rey precisou que “nuestra ideología es municipal” e Espazo Común “nos aglutina a varios grupos independientes que tenemos como finalidad mejorar nuestras ciudades, nuestros pueblos, nuestras aldeas”, polo que “cualquier trato que podamos llegar a hacer será con las pontevedresas y los pontevedreses”.
Dende a Fonte da Ferraría, María Rey deu a coñecer a súa volta á escena política municipal acompañada dun equipo con presenza maioritariamente feminina nos primeiros postos, nos que destacan Marga Soliño, como número dous, Carlos Diéguez e Ernesto Vázquez-Rey.
Segundo sinalou María Rey trátase dun “equipo de profesionales, de personas de la sociedad civil que han trabajado conmigo codo con codo desde el año 2015, que hemos intendado solucionar problemas de la ciudad cada día y que jamás nos hemos negado a ayudar a nadie”, “personas que no necesitan de la política para vivir, lo hacen por convicción”.
A candidata de Espazo Común sinalou que “esta ciudad necesita otro modelo de gestión”, defendendo a súa alternativa á actual política municipal, “tenemos que dejar de dividir Pontevedra en dos grupos. Pontevedra no sólo son pijos y ceibes. Pontevedra es una ciudad con un abanico mucho más amplio y todos merecen que la política se haga exclusivamente para ellos”.
María Rey tamén aproveitou a presentación para responder ás declaracións do alcalde de Pontevedra e candidato á reelección polo BNG, Miguel Anxo Fernández Lores, que ao falar da campaña electoral prognosticou que será “a máis dura e marrullera” á que se enfrentará debido a “forzas escuras que non lle queren a Pontevedra”. Sobre isto María Rey bromeou: “yo ayer fui a la peluquería y me teñí un poco de rubia para que nadie me acuse de ser oscura”, “yo creo que no he sido oscura nunca, y lo que creo es que el alcalde está acostumbrado a no tener ningún tipo de nivel en política. A lo mejor ahora enfrente se encuentra a alguien que tiene más nivel que los que están”.
“Nosotros salimos a ganar y la meta la marcarán los pontevedreses y pontevedresas”, concluíu.

